رویاهای غریبـہ


بوسه هاے عاشقـــــ♥ــــے
بوسیدنـ تو تنها تکراریستـ کـہ تکرارے نمے شود


یک شنبه 8 تير 1393

رویاهایҐ نیز با مטּ غریبـہ شـבـہ انـב 
  
 هر وᓆـت ωـراغشاטּ را میگیرҐ 
  
 פֿـالے بوבنشاטּ را بـہ رפֿـҐ میڪشنـב! 


نظرات شما عزیزان:

شیوا
ساعت16:18---28 ارديبهشت 1394
لینکت کردم اجی خوشحال میشم سر بزنی . دوست داشتی لینکم کن
پاسخ:)باوشـــ گلم


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت20:00---26 مهر 1393
چگونه باور کنم که نیستی،
وقتی هنوز صدای گرم و مهربانت در گوشم شنیده می شود
چگونه باور کنم که پر کشیدی،
وقتی هنوز سرمست تماشای زیبایی ات هستم.
باور نمی کنم،
چرا که در لحظه لحظه هایم حضور داری،
تو در زلال آبشاران جاری هستی
و
در لطافت عشق به چشم می خوری
هنوز هستی و تا همیشه خواهی بود…


تنها
ساعت18:20---3 مهر 1393
این پستتو دووووووس دارم :-)



راسی بدو بیااااااا اپممممم جبران کن عسیسمممم


ب ابجی بزرگت اوف نگو بوگو جون :-*
پاسخ:مرسی فـــــــــــــ . ما آخر نفهمیدیم شما آبجی ای یا داداش...جوووووون خوبه؟


admin
ساعت0:25---21 تير 1393
وب خوشگلی داری
پاسخ:مرسی


Abolfazl-sh
ساعت16:08---18 تير 1393
راستی آپم، آهنگ جدیدمم گذاشتم، منتظرتم عزیز...
پاسخ:چشم چشم حتما سر میزنم


atefeh
ساعت15:16---10 تير 1393
اگر موفق شدي به من خيانت کني ،
مرا احمق فرض نکن،
بيشتر از لياقتت به تو اعتماد کرده بودم ...


parisa
ساعت14:51---10 تير 1393
شاید برایت عجیببست این همه ارامش ام. . .
خودمانی بگویم. . .
به اخر خط که برسی دیگر فقط نگاه میکنی. . .(!)
upam
پاسخ:لایک...چشم چشم


atefeh
ساعت10:15---10 تير 1393
عزیزم با افتخار شمام لینکی بازم سر بهم بزن مرسی
پاسخ:ممنون حتما عزیزم


㋡ naeeme ツ
ساعت14:42---9 تير 1393
زندگی تمامش خطای دید است!
من تو را می بینم و تو مرا نمیبینی...
پاسخ:تو برو پیچک من...فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن... روی پیشانی من چیزی نیست...غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی.


parisa
ساعت14:10---9 تير 1393
عشق گشتن توی خیابونای با کلاس نیست. . .
عشق حرف زدن های شبونه نیست. . .
عشق پیچوندن کلاس و رفتن پی هوس نیست. . .
عشق رابطه داشتن بی اساس نیست. . .
عشق یعنی این که با یک نفر باشی. . .
اینو بفهم عزیز لعنتی ام. . .
مابقی عشق نیست. . .(!)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 8 تير 1393 | 20:20 | maral


This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy